Sista scenen någonsin

 
Det här inlägget som Troian (Spencer) la upp på sin Instagram har blivit väldigt omtalad på grund av det hon skrev. Hon skriver såhär (översättning till svenska): Wow. Ingen berättade för mig att vi spelade in den sista scenen någonsin i mitt sovrum. Jag sprang tillbaka och redan hälften av rummet var borta. Jag har älskat detta rum. Har sovit i det här rummet. Gråtit och skrattat. Hejdå och tack för dessa 6 år av vansinne/galenskap.
 
Det har snackats väldigt mycket om att detta kanske betyder att de redan har spelat in alla avsnitt till PLL. Har de verkligen det? Vi vet ju att PLL kommer avsluta efter säsong sju eftersom Lucy har bekräftat det hos E! News, men de har väl inte redan spelat in säsong sju också? Många gissar även på att detta betyder att Spencer kommer flytta ut och bo med Toby eftersom det kommer vara ett tidshopp i säsong 6. Men varför skriver hon då "the last scene we would ever shoot"?
 
Även Marlene repostade inlägget på sin Instagram:
 
 
Vad tror ni? Kommer PLL avsluta snabbare än vi trodde?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det står ju sista scenen de spelat in i I HENNES RUM, inte sista scenen i serien.

Svar: Jo jag vet, men meningen kan ju betyda båda saker egentligen. Beror på hur man läser meningen :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-05-16 | 17:05:45
Postat av: Aurora

Tror hon menar att det är sista scenen som ska spelas in i hennes rum 🙈

Svar: Ja kanske, beror lite på hur man tolkar det :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-05-16 | 21:48:58
Postat av: -S

Förvirrande men hoppas verkligen inte att Pll avslutas tidigare än väntat.

Svar: Det hoppas inte jag heller. Men jag är rätt säker på att det slutar efter säsong sju! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-05-17 | 12:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback