Jag är den nya extrabloggaren

Hej!
   Jag heter Caisa Johansson och är 13år. Jag är den nya extrabloggaren, det känns jätteroligt. 
  Självklart går jag i skolan, men på fritiden gillar jag att sporta och hänga med vänner.. Och titta på Pretty Little Liras såklart ;)
 
    Vad har jag mer att säga om mig själv.. Jo jag är modeintersserad och driver en egen blogg, där skriver jag mest om min vardag men också lite om mode. Men det har inte med det här att göra, eftersom att det här är pll som gäller.
 
 
    5 Pll fakta om mig:
 
1. Mina favorit karktärer är Spencer och Alison. 
2. Det finns inget avsnitt jag inte tycker om.
3. Jag vet inte varför, men brukar se om serien medan jag väntar på nya avsnitt.
4. Kan inte vänta tills säsong 6 börjar.
5. Blir väldigt inspirerad av att titta på pll.
     
Här är en bild på mig, så ni vet hur jag ser ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen :)

Svar: Tack! Kul att du läser bloggen. -C.
Pretty little liars Fanblogg

2015-05-29 | 22:02:43
Postat av: Anonym

JAg brukAr också se om serien medAn jag väntAr på en ny säsong.=)

Svar: :) - C
Pretty little liars Fanblogg

2015-05-30 | 09:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback