Teorier från er läsare

Nedan ser ni några teorier som ni läsare har kommenterat - läs och ta del av diskussionen om vem A är!
 
Anonym: Tror Lucas eller Paige. En ledtråd var 7 bokstäver, pigskin som Alison kallade Paige är ju 7 bokstäver. Sen efter Monas död skulle plötsligt Paige åka iväg och verkade stressad. Avsnittet hette Trough the glass darkly, på flygplatsen såg man henne komma bakifrån Emily, för de speglade sig i det mörka glaset. Men det kanske hette så för något annat.
 
Anonym: Det är jättesvårt att klura ut en person. Mina största misstänksamma är nog Lucas, Toby, Jenna och Ezra för vad jag kan se så har de alla motiv till att vara A. Men om jag ska tänka mig att jag kan tycka synd om A när man får reda på varför så är den första jag tänker på Lucas.
 
Anonym: Nu är det många som spekulerar om vem A är. Och det finns en hel del bra teorier om vem som kan vara A. Marlene har berättat att A är någon nära tills oss. Alltså någon vi känner igen och är väl medveten om. Många tror att Wren är A för det finns så bra teorier men tänker vi efter noga så är han inte så jätte nära karaktärerna, han har varit med rätt så mycket men han har inte varit så delaktig i seriens gång.

Här finns det en teori om att Emily kanske är A. Och även fast vi inte vill tro det så kan det finnas en chans. Dock skulle jag aldrig förstå varför hon skulle göra såna elaka saker mot sig själv om hon verkligen var A.
 
 
Nell: Kolla mitt senaste inlägg på min blogg. Aria är A! (Inlägget till Nells teori hittar ni HÄR! Videon nedan länkade hon med i sitt inlägg om att Aria är A och även dödade Mona)
 
 
Tack så hemskt mycket för alla era grymma teorier som ni delar med er av! Det är grymt roligt att läsa vad ni har för tankar och teorier om vem A är, speciellt eftersom säsongsfinalen närmar sig. Om ni har fler intressanta teorier eller tankar får ni gärna kommentera dem nedan så lägger vi upp dem på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback