Season 5 Episode 24: I'm a Good Girl, I Am


Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant info från avsnitt 23. På grammofonen i Monas rum fanns ett A, på den maskin som förstörde Paul Varjaks social security card fanns ett M. A.M = Aria Montgomery? PLUS namnet: vARJAk. Ledtrådar?

Svar: Väldigt bra tanke!! Jag har också tänkt på det med vARJAk... det låter ju som Aria när man läser det? Aria är A, jag känner det på mig! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-18 | 13:11:27
Postat av: Sofie

Ledtrådar i avsnitt 23:
ett A på lp-spelaren i Monas rum
ett M på maskinen som förstörde Paul Varjaks social security card.

A.M = Aria Montogomery

Plus namnet vARJAk.. ARJA = Aria?

Svar: Väldigt bra tanke!! Jag har också tänkt på det med vARJAk... det låter ju som Aria när man läser det? Aria är A, jag känner det på mig!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-18 | 13:13:10
Postat av: Anonym

Jag grät där mot slutet. Nu har alla tjejerna hamnat i fängelse och A står bakom. A ville ju att alla tjejer skulle hamna i fängelse och nu har det blivit så.
Jag börjar misstänka Andrew mer och mer men en fråga som jag inte kan komma på ett svar på är varför?

Svar: Japp det var precis det A ville. Jag med, men samtidigt tror jag inte han är A för vi har inte känt honom tillräckligt länge... Jag undrar också varför!! Vill bara få svar nu. - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-18 | 18:01:00
Postat av: Niva

Varför blev alla tjejerna satta i fängelse. Asså ja fatta ingenting😂😭

Svar: Haha jag vet, jag fattar inte heller!! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-18 | 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback