PLL tag | Isabelle

1. Vem är din favorit karaktär?
Säger nog Hanna och Ezra på den.
 

2. Vem tror du är bakom A teamet?
Jag har från säsong ett alltid sagt Wren och svarar det nu också även om jag inte tror på det till fullo. Tror att han har massor av medhjälpare också som Melissa, Jenna, Andrew osv.

 

3. Vem är din favoritship?
Ezria!

 

4. Mest minnesvärda ögonblicket i showen.
När Ezra avslöjades som A, tyckte det var så himla känslosamt och blev nästan lite ledsen i själen.

 

5. Favorit skurk.
Kan inte annat än svara Mona på den! Hon har alltid varit en spännande karaktär.

 

6. Vem tror du vill eller kanske är en skurk?
Jag tror att Andrew är en skurk av något slag, i alla fall efter att ha sett de senaste avsnitten. Paige tyckte jag också betedde sig som en skurk när hon var med i serien!

 

7. Vilken tjej tycker du har blivit mest plågad av A?
Spencer! Hon har blivit mest plågad av A, framförallt i de tidigare säsongerna.

 

8. Vilken av de fyra flickornas stil gillar du mest? Och vilken är mest relaterad till din stil?
Gillar egentligen alla tjejers stil men tycker nog mest om Spencers, tycker hon har en ganska enkel och stilren smak. Mest lik min egen stil är nog Emily eller SPencer, det beror lite på :)  

9. Vem tror du dödade Mona? 
Ytterst bra fråga, har ingen aning faktiskt! A kanske?

 

10. Vem är din crush på showen?
Ezra!

 

11. Vilken av tjejerna gillar du minst?
Jag gillar alla, men säger Emily. Tycker hon har en lite mesig karaktär, även om hon i senare säsonger blivit mer modig och så.

 

12. Vilken var den största chockerande ögonblicket för dig?
När Mona avslöjades som A i slutet av säsong 2! Och när man förstod att Ezra var A. Båda de ögonblicken var väldigt chockerande för mig.

 

13. Tror du att Mona verkligen är död?
Ja, det tror jag.

 

14. Vem har den mest komplicerade relationen?
Ezria eller Paily. Eller existerar Paily längre? Hursomhelst är båda relationer ganska komplicerade i mina ögon!

 

15. Vilken är den sötaste relationen?
Jag tycker det är Ezria!

 

16. Mona Eller Jenna?
Mona! Hon har alltid varit spännande att följa. Aldrig tyckt om Jenna heller riktig, hon var alltid så konstig!

 

17. Garret Eller Wilden?
Wilden! Tyckte han var lite skum och hade mycket att dölja, vilket var ganska spännande att följa!

 

18. Sean Eller Ben?
Minns knappt dessa personer, men Sean! Han var så gullig mot Hanna av det jag minns.

 

19. Paige Eller Maya?
Jag gillade aldrig Maya och tror att hon hade ett ganska dåligt inflytande på Emily. Så Paige, fastän hon är väldigt mystisk!

 

20. Travis Eller Caleb?
Caleb alla dagar i veckan!

 

21. Wren Eller Toby?
Wrens accent är ju väldigt charmig, men säger Toby! Tycker han verkar vara väldigt snäll och omtänksam!

 

22. Jason Eller Ezra?

Ezra kommer alltid vara min favorit! Men gillar Jason också!

 

23. Vilken säsong hittils är din favorit?
Säsong 2 eller 3 tycker jag! Och senare delen av 5, alltså den som sänds nu!

 

24. Vem tror du är A? 
Wren! Eller Hanna, det vore en kul plot twist!

 

25. Vad skulle du göra om A var efter DIG?
Berätta för mina föräldrar och för polisen! Skulle aldrig kunna hålla det hemligt så som tjejerna har gjort! Sen skulle jag hålla mig inlåst i mitt hus och aldrig våga gå ut..

 

Hur skulle er tag se ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback