‪#‎BigAReveal‬

Inatt smäller det hörni. Det är säsongsfinal som gäller och enligt Marlene kommer vi kunna lura ut vem A är med hjälp av de stora ledtrådarna som de släpper i kvällens avsnitt. Jag HOPPAS det betyder att vi kommer få 'A' identitet framför oss, men vi vet aldrig med den här serien. I vilket fall tror jag det kommer bli ett sjukt spännande och dramatiskt avsnitt
 
Inatt sänds det klockan 02.00 och vi lägger upp det så fort vi kan imorgon bitti som vanligt vilket lär bli runt 07.00 tiden på morgonen. Kommer ni se det live eller tittar ni imorgon?
 
Sneak peek bilder från kvällens avsnitt
 

 
Kommentera nedan nu vem NI tror A är så ska vi se om någon av oss prickar rätt efter vi sett avsnittet. De som gissar rätt länkar vi på bloggen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att Lucas är A. Alison mobbade honom och ingen av tjejerna gjorde någonting för att stoppa det.

Svar: Bra teori :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-24 | 16:31:24
Postat av: Anonym

Jag kommer se avsnittet imorgon när det kommer ut på swefilmer.com . Jag tror Lucas eller Melissa är -A. Kommer det komma upp spoilers på bloggen imorgon? (Vill inte få veta något innan jag sett avsnittet) Jätte bra blogg!;)

Svar: Låter bra! Tror också någon av dom kan vara A. Nej, vi ska inte publicera några spoilers imorgon eftersom vi vet att många inte kommer se avsnittet med en gång. Så oroa dig inte för det! Tack så mycket :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-24 | 17:37:11
Postat av: Anonym

det börjar väl klockan 01:00?

Svar: Ja precis, tror att det är så det brukar vara :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-24 | 23:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback