Andrew, A?



Någon fler än jag som tror att det var Andrew som attackerade Mike?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror också det. Men jag tycker det skulle vara "tråkigt" om han var A.

Svar: Håller med!-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-20 | 19:34:57
Postat av: Anonym

Ja kan va så..

Svar: Mycket möjligt!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-20 | 20:08:39
Postat av: Anonym

Jag tror det

Svar: Verkar nästan så!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-20 | 21:02:33
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Han är helt klart lite skum men jag tycker att de har visat lite för många hintar om att det är något skumt med honom i de senaste avsnitten & jag tycker det är så konstigt om de skulle göra det så uppenbart när alla andra ledtrådar har varit allt annat än uppenbart. Jag förstår inte varför de helt plötsligt skulle göra det så uppenbart när de aldrig har avslöjat något annat så uppenbart innan.

Svar: Håller med om att det är lite konstigt att de lägger fram så många uppenbara ledtrådar mot honom, känns alldeles för enkelt så förmodligen är det inte så spännande som det verkar just nu på Andrew-fronten. Däremot är det ju något som är skumt med honom, återstår att se vad bara!-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-21 | 03:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback