Nya karaktären

I pll premiären befinner vi oss på Radley. Lyckligtvis är väntan nästan över och vi kommer förhoppningsvis ta reda på svar snart. Den här säsongen är någon speciell med i besättningen: Maddie Ziegler. Du känner igen henne från Dance Moms och Sia's läskiga musikvideor - hon kommer gästa i ett avsnitt den 30 juni.

För det första: Dans är inblandat.

Visst kan det vara en blodig, kuslig besatt typ av dans, men vi är ganska säkra på att Maddie kan hantera det mesta.

För det andra ska ni förvänta er det oväntade. "Det är annorlunda än vad de flesta människor skulle tro att jag skulle göra på showen som en liten flicka", sade hon. "Självklart är serien obehaglig, så det passar in."

För det tredje, kan vi bekräfta att hon inte hänger med Charles! "Scenen var bara med Troian. Hon är verkligen fantastisk!" sa Maddie . "Hon hjälpte mig att komma in i karaktären."

För det fjärde kommer hela uppsättningen vara skrämmande. "Jag fick det mesta av min inspiration från mitt hår, min makeup, och uppsättningen - som verkligen hjälpte mig att komma in i karaktären, jag kunde inte riktigt öva för det."

Femte, titta inte på det ensam. "Det kommer definitivt att vara creapy", sade hon. "Vi var tvungna att vara riktigt allvarliga. Jag önskar att jag kunde säga mer!"

Förbered er för att se Maddie den 30 juni!
 

Kommentarer
Postat av: -A

Så spännande

Svar: Visst är det! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-06-03 | 11:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback