En fråga till er läsare

Hej på er! För det första vill jag bara säga ett jättestort tack till er som läser vår blogg. Vi får ganska ofta kommentarer där ni säger så fina ord om vår blogg och vi vill att ni ska veta hur glada vi blir när vi får läsa sånt. Vi är så tacksamma att ni gillar det vi bloggar om och det är så roligt att ni har hittat hit - båda gamla och nya läsare!
 
Jag har bara en liten fråga. Det är alltid intressant att veta lite vad ni gillar att läsa om. Vilka inlägg ni föredrar osv. Så min fråga till er läsare är: vad vill ni se mer av på bloggen? Släng gärna in en kommentar och tyck till så vi vet eftersom vi bara vill att vår blogg ska bli bättre. Är det något ni saknar eller något ni vill se mer eller mindre av? Instagram uppdateringar, behind the scenes videos, spoilers, mode inom serien, egna teorier, blogglistor... vad som helst!
 
Hade varit guldvärt om ni kunde slänga in en kommentar! Vi tar emot alla tips vi kan få! :)
 
 
Tack och ha en grym dag kära PLL fans!

Kommentarer
Postat av: eeuuww

Jag tycker det är kul att få veta saker behind the scenes & typ som 5 fakta om denna personen osv :) Sen tycker jag även typ tags är roliga så man får veta vad ni tycker och intervjuer :)

Svar: Tack för din kommentar! Vi ska ta åt oss av detta :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-11 | 21:37:00
Postat av: -A

Jag vet inte riktigt, jag tycker ni gör ett väldigt bra jobb med bloggen. Ni skriver intressanta saker och uppdaterar ofta. Jag älskar er blogg :)

Svar: Tack snälla! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-11 | 22:56:28
Postat av: -A

Jag kommenterar om jag kommer på någonting.

Svar: Tack så mycket :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-11 | 22:59:49
Postat av: Anonym

Spoilers och teorier är kul

2015-07-12 | 00:08:42
Postat av: Maja

Jag tycker pll Logic var kul och sedan fanmade filmer osv.Det skulle vara kul om ni la upp era teorier:-)Älskar er blogg och att den uppdateras så ofta!

Svar: Tack för tipsen! Kul att du gillar våran blogg! Ha en bra kväll :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-12 | 17:21:08
Postat av: Anonym

Det skulle vara kul om ni kanske en dag i veckan bloggar om er själva tex vad ni har för planer osv skulle vara kul! Älskar redan bloggen haha!

Svar: Menar du om våra planer i våra personliga liv? Kul idé, men vi vill helst hålla bloggen till PLL så mycket som möjligt eftersom det är PLL vi bloggar om :). Men om du vill veta mer om oss så får du mer än gärna läsa våra personliga bloggar! Du hittar dom här --> http://pll.webblogg.se/2015/may/om-bloggen.html . Tack ändå för din kommentar! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-12 | 17:28:16
Postat av: Niva

Jag tycker att det är roligt med la ni märke till, och visste du att

Svar: Absolut, det ska vi fortsätta med! :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-12 | 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback