17 saker man aldrig ska säga till ett PLL-fan

1. "Vet du fortfarande inte vem A är?!"
 
2. "Jag förstår inte varför du tittar på den serien! Den är så förvirrande!" Eeh ja, det är det som är grejen!!
 
3. "Vad ser Hanna i Caleb?!"
 
4. "Det finns inte någon kille som är värd att dejta i Rosewood!" Titta bara på dem, kan man ha mer fel?
 
 
5. "Jag tittar hellre på reality-serier, då vet jag iallafall att allt händer på riktigt!"
 
6."Böckerna är sååå mycket bättre"
 
7. "Aria och Ezras relation är så skum.."
 
8."Vill du komma över på tisdagkväll?" How about no, ett pll-fan har alltid planer samma dag ett avsnitt sänds!
 
 
9. "Du kan ju se avsnittet någon annan dag!"
 
10. "Serien borde ta slut snart!!"
 
11. "Inget av paren kommer hålla efter deras skolavslutning!"
 
12. "Såna saker händer aldrig någon som går på gymnasiet, så overkligt!!"
 
13. "Om jag var Spencer skulle jag aldrig förlåta Toby"
 
14. "Tittar folk verkligen på pll?"
 
15. "Varför dejtade ens Emily Paige, var inte hon jätteelak?"
 
16. "Showen hade sin höjdpunkt i säsong 2"
 
17. "Ge bara upp, du kommer ändå aldrig få veta vem A är!"
 
Känner ni igen er i något påstående? Är det något mer man absolut inte ska säga till ett hängivet pll-fan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback