Tankar om säsongsfinalen - kommer A avslöjas?

Okej, det går mycket rykten om att A kommer avslöjas nu i slutet av den femte säsongen. Men stämmer det verkligen? Enligt Keegan kommer vi få veta vem A är. Det kommer helt enkelt avslöjas - bara sådär.


Men enligt Marlene King kommer vi få några ledtrådar som kommer i princip avslöja det. Vi borde kunna gissa vem A är. Vi kommer att se A utan en svart luvtröja. Karaktärerna kommer dock inte se... På något sätt kommer vi också veta könet.

Jag har ingen aning om hur detta allt kommer att ske i avsnittet, allt låter väldigt förvirrande och det är svårt att veta vem man ska tro på. Men jag kan tänka mig att vi får se baksidan av någons huvud eller någon del av dem där vi kan gissa vem det är och därmed få veta könet. Det är som om de visar oss men ändå inte.

A kommer att vara i avsnittet utan en hoodie så det borde vara någon vi känner igen. HOPPAS jag.

Dessa karaktärer bör vara med i säsongsfinalen: Hanna, Emily, Spencer, Aria, Alison, Mona, Ezra, Caleb, Toby, Veronica & Peter Hastings, Jessica, Tanner, och Andrew.

 

 

Vad har NI för tankar om säsongsfinalen? Tror ni A kommer avslöjas rakt upp & ned för oss?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om A avslöjas rakt upp och ner är jag osäker på men kanske. Det skulle vara typiskt om A vände sig mot kameran så man får se ansiktet och så slutar säsongen

Svar: Haha ja det hade vart assegt! Samtidigt gött, för då får vi i alla fall veta vem det är ;)
Pretty little liars Fanblogg

2015-02-23 | 17:41:11
Postat av: Anonym

Jag tror att hannah är A

Svar: Kan det vara!
Pretty little liars Fanblogg

2015-02-23 | 18:20:33
Postat av: Anonym

Men om man söker på pll på internet så står det att det kommer att vara 8 säsongen

Svar: Det stämmer dock inte. Marlene har sagt med egna ord framför en kamera att vi kommer få veta innan den sjunde säsongen börjar :)
Pretty little liars Fanblogg

2015-02-23 | 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback