Marlene instagrammar en ledtråd


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att många tror att Mike är A och det finns mycket som pekar på det just nu. Jag kom nyss på en sak som jag inte tänk på innan. I avsnitt 18 när Hana och Leslie går in i cafet hållet hon monas bok i handen. Mike ser boken och blir rasande, jag trodde först att det berodde på att han är rädd om monas saker osv.

Men kommer ni ihåg slutet? När A ska leta efter bandet i boken och hittade den inte för Hana redan har tagit den? Jag tror att Mike kan ha något med A att göra eller om han inte är A själv. Han blev inte arg över att Leslie hade boken för att han var rädd om monas saker. Han visste att bandet fanns där i och var rädd att de skulle upptäcka den. Visst låter det lite logiskt?

Svar: Jag tycker det låter väldigt logiskt men tror samtidigt att det vore för uppenbart om Mike är A! Men håller absolut med dig om att han verkar misstänkt och kan ha något med A att göra :)
Pretty little liars Fanblogg

2015-02-10 | 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback