Season 6 Episode 9: Game Over, Charles | SOMMARFINALEN!

Ni ska inte behöva skaffa ett konto någonstans och det kostar inte pengar att kolla! Kryssa bara bort alla reklam som kommer upp och klicka på play! Det underlättar om ni laddar ner "AdBlock", för då kommer det inte upp någon reklam! Om det är något som inte funkar, kommentera då vad det är ni har problem med så ska vi hjälpa er så gott vi kan. Kolla även i kommentarerna eftersom flera har förklarat hur ni ska göra om det inte funkar. Varnar dock för spoilers.
 
Idag publicerar vi inga spoilers på bloggen, utan det gör vi först imorgon så att så många som möjligt hinner se avsnittet. Men känn er fria att diskutera avsnittet i kommentersfältet!
 
Enjoy!!!

Kommentarer
Postat av: agnes

O..M..G, såg pll live inatt och såså bra. fick alla svar förutom att jag förstod inte riktigt vem som dödade alisons mamma.

Svar: Visst är det skönt att äntligen få veta!! Ja, det är en fråga som kvarstår. - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 07:16:09
Postat av: anna

Jag vet inte riktigt om jag förstod varför Cece utsatte tjejerna för detta i alla år..?

Svar: CeCe torterade tjejerna för att hon trodde att de var glada över att Ali var borta. Dessutom tyckte hon att hon var bra på att spela spelet, och därför fortsatte hon eftersom hon gillade känslan av att lyckas. Det var som en drog för henne. - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 09:08:23
Postat av: Anonym

I 2x13 så får vi veta från Toby att hans mamma dog två år innan Ali försvann. Hur är det möjligt att Bethany puttade ner Mrs. C när Bethany och Charles var barn?

Svar: Ja det är ju lite knasigt. Blev säkert bara lite fel när dom de skrev manuset! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 09:34:45
Postat av: Anonym

Jag har tryckt bort all reklam och allt men det funkar ändå inte för mig, jag har provat typ allt:(

Svar: Vad är det som inte funkar? Det kan hända att du måste ladda ner något. Testa annars att gå in här: http://vidbull.club/pretty-little-liars-s06e10/?video ELLER här: http://allmyvideos.net/aze3k9l5umvp - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 09:39:46
Postat av: Anonym

Blir inte vad jag tänkt mig om vem A. Förvånar över cece är a....

Svar: Ja det var en överraskning! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 10:04:21
Postat av: -A

CeCe betraktade tjejerna som dockor. Hon tänkte avsluta spelet innan men spelet var som en drog för henne och hon var riktigt duktig på att spela. Det fick henne att känna att hon lyckats med någonting. För att sammanfatta det hela så torterade CeCe tjejerna för att hon trodde att de var glada över att Ali var borta.

Svar: Precis så är det! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 10:06:45
Postat av: Anonym

Det här är INTE den slutgiltiga förklaringen, jag lovar

Svar: Nä då, det kommer mer! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 10:23:22
Postat av: Anonym

Tryck på skip ad igen efter ni tryckt bort reklam så ska skip ad försvinna och du ska kunna trycka på play knappen. Hoppas någon fattar vad jag menar.

2015-08-12 | 11:21:40
Postat av: Anonym

Mona har ju sagt att hon aldrig sett ansiktet på "uber A" men i avsnittet pratade hon ju med cece på radley??

Svar: Ja men hon var på droger då, så hon visste inte vem hon pratade med. Hon trodde att hon pratade med Alison, men eftersom hon var så borta, så visste hon inte att det var Cece som hon egentligen pratade med. - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 11:44:04
Postat av: Anonym

Men Mona gick ju på massa mediciner när hon pratade med Cece. Hon var inte direkt medveten om att hon gjorde det.

Svar: Precis! -C
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 11:47:42
Postat av: Anonym

http://www.pllfinale.com

2015-08-12 | 12:00:45
Postat av: Anonym

är Sara Bethany? Vem är Charles och Charlotte? jag fattar typ inget haha

Svar: Nej Sara är inte Bethany. CeCe är Charles men kallades för Charlotte eftersom hon kände sig som en tjej. Hon gjorde alltså ett könsbyte och kallade sig för Charlotte istället för Charles. Men hon sa att hon hette CeCe i Rosewood så att ingen skulle veta att hon var A. - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 12:03:58
Postat av: Matilda

Fattar inte hur CeCe och Sarah träffades från första början? Varför var Sarah med på det hela ens??? Har jag missat något?

Svar: Du har inte missat nått! Vi får säkert veta mer i senare avsnitt;) -C
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 12:04:06
Postat av: Anonym

Där jag tittade avsnittet såg man bakom playknappen Cece med svart hoodie. Jag vet inte om ni förstår men jag såg det innan jag såg avsnittet så det var lite tråkigt:( det gör ingenting om ni inte förstår vad jag menar.

Svar: Jag förstår exakt vad du menar och samma sak hände mig. Så tråkigt att det blev så men aja, vi skulle ändå få reda på det i slutändan så! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-12 | 23:56:39
Postat av: anna

det laddar bara :( funkar inte att titta för mig :(

Svar: Testa att klicka in här: http://vidbull.club/pretty-little-liars-s06e10/?video
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-21 | 20:45:13
Postat av: anna

såhär står det

This video server is in maintenance.
Try another VidBull link or refresh in few mins.

funkar inte :(

Svar: Då kan det bero på att din dator inte stödjer VidBull. Testa denna länken istället: http://vodlocker.club/pretty-little-liars-s06e10/?video
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-22 | 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback