Promo 6x10 - Game Over, Charles" - sommarfinalen

 

Kommentarer
Postat av: -S

Vad spännande!!! en vecka till så vet vi allt.

Svar: Jaaa! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-05 | 10:13:57
Postat av: Hehe

Jag har en teori om att Lucas skulle vara Black Widow, att Sara egentligen är Bethany som även är redcote och sen att Cece skulle vara Charls.. vad tror ni?

Svar: Jag tror också att Sara är Bethany! Bra teori! - L
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-05 | 13:20:29
Postat av: -A

Jag tror också att Sara är Bethany. Här är några anledningar/små teorier:

-Båda tycker om att rita.
-Sara verkade lite osäker på vad hon skulle svara polisen i 6x01. Hon var tydligen rädd och förvirrad men jag tror inte hon var helt ärlig.
-Charles och Bethany kände varandra i Radley och jobbar tillsammans. Båda de tog andra identiteter. Bethany Young blev Sara Harvey och Charles DiLaurentis blev CeCe Drake (det är en annan teori som jag filat på).
-Sara vill inte prata om vem som attackerade henne och förde henne till dockhuset.
-Sara och Bethanys röster liknar varandra. Ju mer jag lyssnar på Bethanys röst på inspelningen i 5x12 desto mer tycker jag det låter som Sara.
-Det verkar definitivt som att Sara döljer någonting.

Svar: Grymt bra anledningar! Kul att läsa dina tankar! :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-05 | 16:38:02
Postat av: Anonym

Kommer 6x10 sommar finalen ut nästa vecka 11 augusti?

Svar: Yes! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-05 | 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback