Linns teori

Jag tror inte bara det är jag, utan att alla har ändrat sina åsikter om vem A och red coat är, men min enda chansning gällande red coat är att det är Cece. Hon har inte synts på ett tag och A har tidigare aldrig varit någon som verkat mest suspekt för stunden. Så min chansning är på Cece.

Angående A så vet vi idag att det är Charles och helt ärligt tror jag att det är Wren eller Wilden. Wren för att han varit med sedan början och han har haft någonting med alla att göra, men han har inte speciellt många motiv till att vilja någon illa. Varför jag tror att det är Wilden är för att jag 1. Inte tror att han är död. 2. För att han är lik Jason. 3. För att han har varit med sen avsnitt 1 och han har alltid varit otrevlig och taskig mot tjejerna. Mer än så vet jag inte, men det är min teori. Det ska bli såå intressant att se imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback