Isabelles teori

Nu är det min tur att publicera min teori och jag kan också passa på att säga att jag aldrig har haft en ritkig teori om vem A är. Jag har alltid velat tro att Wren är A, och jag skulle tycka att det var jättekul om han var det! Däremot har han inte synts till på ett tag så min teori om vem A/Charles är kommer handla om....
 
TOBY! Jag tror inte att de som skriver manus och sånt till pll skulle göra honom, en pojkvän till en av tjejerna, till Charles, men jag tycker att han är skum och tror inte att han är klar med A. Först och främst finns det några motiv till att han faktiskt skulle kunna vara A. Han och tjejerna (och Alison) hade problem med varandra i början, tjejerna trodde att han spionerade på dem och det var tjejerna som sa att Toby var den som gjorde sin styvsyster blind, vilket gjorde att han blev iväg skickad i ett år. Faktum är att vi inte känner till hans historia innan Rosewood, för han var ju nyinflyttad. 
 
Jag antog alltid att Alison ljög om att ha sett Toby i fönstret spionerandes på tjejerna, men tänk om hon inte gjorde det? I säsong ett när Emily byter om kommer Ben och börjar bråka med henne. DÅ kommer Toby från ingenstans och hjjälper henne. Vad gjorde han inne i tjejernas omklädningsrum? Kanske spionerade han på henne?
 
Sen den där listan från Radley, där det står C.Cavanaugh, det måste väl betyda någonting?!
 
Toby har kopplingar till Radley genom hans mor och jag tror att det kan ha någonting med allting att göra. Han har haft tillgång till Radley och har haft kopplingar till det stället!
 
Och sen har vi det som Aria sa i det senaste avsnittet...
(detta sa hon i första scenen i 6x09)
 
 och det här hände senare i 6x09!
 
Det finns förstås en väldans massa mer bevis som pekar mot Toby, men jag är osäker på om jag verlkigen tror att de skulle göra Toby till Charles. Vi får se snart helt enkelt!
 
När det kommer till Red Coat tror jag att det är CeCe! Det känns verkligen som att hon inte är klar med serien och att hon har en del saker att dölja. Jag kommer nästan bli lite besviken om det inte är CeCe som är Red Coat! Jag har förvisso haft aningar om att Red Coat kan vara Sara Harvey också, men jag vill och hoppas att det är CeCe!
 
Vad har ni för egna teorier? Kommentera gärna så att vi får ta del av allas teorier innan nattens avsnitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback