Intervju med Vanessa Ray (CeCe) hos TVLINE

TVLINE | God morgon, Charles.
Snälla, kalla mig Charlotte.

TVLINE | Ja, självklart. När du först fick rollen som CeCE, har du någonsin tänkt dig att det skulle bli en så stor grej?
Aldrig! Hur kan man föreställa sig detta? Jag var taggad över att få det här jobbet till att börja med, det första jobbet jag någonsin haft i Los Angeles. Jag var riktigt lycklig när jag gick till jobbet där de hade spa vatten med mynta och lime och flickorna var alla vackra, trevliga och coola. Jag fick spela en riktig karaktär som var så annorlunda i jämförelse med mig. Jag är bara otroligt tacksam och glad för denna erfarenhet.

 

TVLINE | När fick du reda på att du var Charles, och hur reagerade du?
Jag tror att jag fick reda på det i juni, den 7:de kanske? Vi får normalt inte manus tills vi ska filma, men jag fick min tidigt. Jag tänkte bara "detta var lite konstigt." Jag tänkte inte så mycket på att en hel del avslöjades, vilket är varför de skickade det. Marlene smsade mig genast, "Fick du det? Jag är verkligen spänd för dig att läsa det! "Så jag läste det i min lägenhet, och när jag kom till sida 4 står det:" Det är CeCe Drake "eller vad det nu stod. Jag skrek och jag kastade manuset till andra sidan rummet. Min framtida make kom ut för att se till att jag var okej, och jag sa typ, "Du kommer inte att tro vad som står där i!"

 

TVLINE | Hur var det när ni läste manuset med alla skådespelare tillsammans? Bara en massa flämtande?
Jag tror Troian [Bellisario] hade redan vetat ett tag, kanske till och med så tidigt som när jag kom till showen. Jag visste inte, men när jag tittade tillbaka på allt som hände, började det låta vettigt. Typ "det är därför Marlene sa åt mig att göra det där i säsong 2". Jag fick sånna ledtrådar hela tiden och lyckades inte fatta någon av dom. Men ja, det var galet när vi läste manuset tillsammans. Ashley [Benson] och Lucy [Hale] hade inte läst det än, vi vände sidan tillsammans, de bara, "Va?!" Drew [van Acker] hade inte heller läst det, så när Charles twist avslöjades, var den största frågan för de flesta av oss "Är jag tillsammans med min egna bror?" Energin var riktigt spännande i rummet.

 

TVLINE | Kommer vi se dig i den andra halvan av säsongen 6, eller är din berättelse över?
Tja, gjorde hon alla dessa fruktansvärda saker, det måste få konsekvenser. Charlotte och Alison har få en förbindelse i slutet av avsnittet, och vi ser i tipshoppet att Ali stannade i Rosewood. Varför stannade Ali kvar men inte de andra tjejerna? Man skulle kunna tro att Alison skulle ha varit den första att dra därifrån. Så allt handlar om vad som händer med Alison.

 

TVLINE | Hur tänkte du nu när du skulle spela CeCe den här gången, när du vet att hon är trans?
Det fanns en hel del tankar. Jag ville inte agera trans. Skurken höll på att avslöjas, men det onda existerar inte inom Charlotte. Det var försummelsen och all smärta som ställdes på henne vid en sådan ung ålder som fick henne att göra dåliga saker. Marlene och jag visade tre sidor av min karaktär: När du ser henne som CeCe, när du ser henne som Charlotte och när du ser henne som Charles. När hon först vänder på sig, är det definitivt CeCe. Sedan finns det stunder där du ser Charlotte, som bara är en sårad, ledsen, trasig docka. Det är vem du ser när hennes mamma besöker henne. Och sedan finns det Charles, som är en kombination av CeCe och Charlotte, gott och ont. Det är hur vi berättar och visar det. Vi pratar om en kille som gick igenom stor tragedi före 13 års ålder; det han lärt sig av sina föräldrar var att ljuga och att människoliv inte spelar någon roll.

 

 

Källa


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha :) ''är jag tillsammans med min egna bror?''

Svar: Hahaha - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-15 | 11:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback