Exklusiv sneak peek på sommarfinalen


Kommentarer
Postat av: OMG

ÅÅHHH JAG ÄR SÅÅÅÅ TAGGAD!!!!!!!!!!!!!!1

Svar: Vi med!! :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-05 | 22:43:50
Postat av: A

Alltså det där gör mig lite besviken, att de efter all tortyr bara förlåter honom efter ett avsnitt.. Spelar roll varför han har gjort som han har gjort ärligt talat. De kunde ju ha väntat med förlåtelsefesten till slutet av säsongen iaf.

Svar: Jag tror inte att de har förlåtit honom! Jag tror mer att de har förstått situationen och just i den sneak peeken vi sett inte vill att han ska hoppa från taket. De vill säkert ha fler svar osv, vilket de inte får om han hoppar. Så de lugnar nog bara ner Charles eller något :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-06 | 08:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback