Min favoritkaraktär | Josephine

Hej på er fina läsare! Nu tänkte jag ta och köra ett inlägg här där jag berättar lite om vem min favoritkaraktär är och varför just den skådespelaran är min favorit. Det verkar som att ni tycker det är roligt att läsa om vad vi som bloggar här tycker & tänker, och därför tänkte jag nu berätta om min favorit i serien.
 
Min favoritroll i Pretty Little Liars är Caleb Rivers som spelas av Tyler Blackburn. Han är så godhjärtad, snäll, mystisk och är bara underbar som person. Jag har 10 anledningar till att just Caleb är min favorit, och det är att han...
 
1. Han ställer alltid upp om någon behöver hans hjälp.
 
2. Han står alltid upp för det han tror på och låter ingen tysta ner honom när han vill säga sina åsikter.
 
3. Han är rätt så snygg, det måste jag erkänna. Han har den där mystiska blicken ;).
 
4. Han är romantisk med Hanna och gör i princip vad som helst för henne!
 
5. Jag tycker han verkar vara sjukt smart med tanke på att han kan hacka in på vilken dator som helst! Inga dåliga skills där.
 
6. Jag gillar också hur trevlig han är mot Hannas kompisar, dvs Spencer, Emily och Aria. Det är fint att se hur bra vänner de också har blivit genom att han blev tillsammans med Hanna.
 
7. Han verkar vara en grym och beskyddande pojkvän eftersom han alltid ser till att Hanna mår bra.
 
8. Han har en charmig stil som matchar hans personlighet på bästa sätt.
 
9. Jag gillar att Caleb och Tyler är ganska lika i personligheten av vad jag har märkt.
 
10. Tyler är en grym skådespelare, utan tvekan!
 
 
Vad tycker ni om Caleb Rivers? Håller ni med om mina 10 punkter? Om ni inte gör det, kommentera då gärna nedan vad ni har för favoritroll i Pretty Little Liars med 10 anledningar till varför just den rollen är er favorit.
 
Jag utmanar även mina bloggkollegor Linn & Isabelle att göra samma sak!

Kommentarer
Postat av: -S

Min favoritkaraktär är Aria
För att:
1.Hon har sin egen stil.

2.Hon är vågad med sin egna väldigt egna stil.

3.Hon tror ppå kärleken fast det inte alltid varit så lätt mellan henne och Ezra.

4.Hon är väldigt kreativ.

5.Hon ställer alltid upp för sina vänner vad det än gäller.

6.Hon skyddar hela hennes familj genom att ljuga om -A

7.Hon är rolig

8.Smart och söt är hon.

9.Hon ljuger om Ezra i tidigare sesonger för att hon älskar Ezra.

10.För hon alltid ställer sina vänner framför sig själv.

Det är derför jag gillar Aria mest.

Svar: Väldigt fina anledningar! Aria är en jättehärlig karaktär! :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-04-04 | 15:02:06
Postat av: Anonym

Tyler sjunger även jätte bra 😃 👍

Svar: Ja eller hur! :)

-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-04-04 | 17:42:56
Postat av: Anonym

Jag håller med. Caleb är underbar både som vän och som pojkvän

Svar: Verkligen! :)

-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-04-04 | 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback