PLL tag- Isabelle


Nu tänkte även jag göra denna tag, kommentera gärna vad ni själva skulle ha svarat! :)

 

Who is your favourite character? Jag måste nog säga Hanna, Ezra eller Caleb! Hanna för att hon är ganska lik mig som person, lite spontan och ogenomtänksam men som ändå kan ha bra idéer. Ezra och Caleb för att de är snygga, charmiga och för att de gör bra scener till serien.

 

Who do you think is behind the A team? Alla! Detta är verkligen en jättesvår fråga och ju mer jag tittar på serien desto fler misstänkta hittar jag. Jag hoppas nästan att det är någon av tjejerna som ligger bakom det hela, kanske Aria, kan ni förstå vilken plot twist det skulle vara?

 

Who do you ship? Spoby och Ezria!

 

Most memorably cheesy/stupid moment? Det är oklart, men förmodligen något som Hanna slängt ur sig, hon kan vara riktigt dum ibland!

 

Favourite villain? Hm, Mona! Behövs det ens någon förklaring till varför?!

 

Who do you think will/might become a villain? Sydney (om hon inte redan klassas som det..?) Annars kanske Paige eller varför inte Caleb? Paige och Caleb känns som de mest "sårbara" personerna just nu och det känns som att de skulle kunna göra dåliga saker i tron om att de skyddar de som de tycker om (Emily och Hanna).

 

Wich girl do you think has been hurt the most by A? Alison har påverkats mest av det som A gjort men annars skulle jag vilja säga Emily.

 

Wich girl’s style do you love the most? Spencers stil tycker jag är fin och väldigt classy, även fast jag själv inte klär mig på det sättet tycker jag att det är fint. Emilys stil ser också bra ut och är förmodligen den stil som liknar min egen mest.

 

Who is your Crush in the series? Alltså, har ni sett Ezras leende?!?! Jag svarar Ezra alla dagar i veckan, han har hela paketet, hjälpsam, charmig och gullig! Dock är Caleb också väldigt hunkig!

 

Which of the five girls’ style do you like leastHm, tycker egentligen att alla tjejer har väldigt coola stilar och jag gillar alla men jag säger väl Arias! Främst för att jag tycker att hennes stil är lite flummig, dock är den asball på henne!

 

Who of all the characters do you not likeJadu, Alisons pappa. Jag tycker han har verkat otroligt skum mot Alison, han har inte frågat en enda gång sedan hon kom hem om vad som har hänt eller hur hon mår. Jag gillade inte heller Mrs.D innan hon dog för att hon alltid var i vägen och verkade ha för många hemligheter för sitt eget bästa.

 

What was the most shocking moment for you? När man trodde att Ezra var A och när man fick veta att Jason och Spencer var syskon, hur tokigt var inte det? Förvisso blir man lite chockad efter varje avsnitt men det är just de två som har varit lite mer avgörande eller vad man ska säga.

 

What would you do if A was after you? Pratat med mina vänner och min familj, kanske svarat på något meddelande och gått till polisen! Tänk dig vad läskigt att ha någon som håller koll på allt du gör! 

 

What has been your favourite episode so far? Alla Halloween-avsnitt och säsongsfinaler har varit toppenbra tycker jag! Alla avsnitt i säsong 3 tyckte jag var bra också, men det är förstås en fråga om eget tycke och smak :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback