#IsEzraAlive?

 
Vad tror ni? Lever Ezra? Dela med er av era teorier! :)

Kommentarer
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Ja! Tycker nästan att det känns självklart att han lever. Nu efter att ha sett finalavsnittet & man fick se vad som hänt mellan honom & Ali (mer eller mindre ingenting) & att de då pratade om att han skulle skriva en bok så är det ju väldigt stor chans att han faktiskt berättade sanningen för Aria & allt annat har kanske varit för att vi ska misstänka Ezra fast han inte ens är A. Man fick ju se hur ledsen Aria blev också (inte så konstigt men ändå) & det visar ju att det finns hopp för Aria & Ezra, så jag tror att det är 99% chans att han överlever. ;)
Jag blev faktiskt lite glad över att se honom komma där & att inse just detta som jag precis har skrivit, för jag blev väldigt chockad & arg över att han skulle vara A förut & det kändes bara så fel.


Btw... Visst såg "A" ut som en kille iaf? Och no offence, men jag tror det är lättare för de flesta killar att hoppa ett sånt där långt avstånd för de har längre ben än vad de flesta tjejer har. + att "A" såg ut att vara lite kraftigare byggd (muskler) som en man oftast är.

Svar: Tack för din kommentar och dina tankar! Jag håller med dig i det du skriver. Han är en rätt stor del av serien nu, så det skulle mest falla pladask lite om han skulle dö. Dessutom har jag hört att han har skrivit kontrakt om säsong 5, så jag skulle tro att han lever ;). Fast man vet ju aldrig, vad som helst kan hända i denna serien typ, haha.
Jaa... alltså jag tänkte också på det med att Aria blev så ledsen, för hon älskar honom ju egentligen fortfarande. Och just i den stunden så kände jag att jag inte längre var arg på Ezra, utan jag gillade honom igen. För han är ju inte A!

Jag är osäker på om det var en kille eller inte. För jag har för mig att jag hörde ett tjejskrik när A hoppade. Och det verkade som att det var A som skrek. Men som du säger, så ser kroppsbyggnaden mer "manlig" ut. Så svårt att veta!
Pretty Little Liars Fanblogg

2014-03-19 | 16:11:12
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Yes, Ian har skrivit på kontrakt för säsong 5 så han kan omöjligt ha dött. :) Läste det jag också efter att jag hade kommenterat.

Vi får helt enkelt vänta & se... ibland känns det nästan onödigt att gissa för man vet aldrig om man har rätt när det gäller A, haha.

Men det tyder ju iaf på att Ezra sagt sanningen & att det finns hopp för Ezria. :)

Svar: Fast det kan ju vara så att han dör, och så ser man honom i flashbacks i säsong 5. Vi får väl se :)
Precis, man kan aldrig gissa rätt på vem A är...
Pretty Little Liars Fanblogg

2014-03-19 | 23:33:54
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Nope, Marlene har sagt att hon planerar att Ezra ska ha tomteboxers på sig & Ian har gått med på det, så han går omöjligt runt död i dem. ;) De har svarat rakt ut i intervjuer att han inte är död.
Kolla in PLLeeks på FB, de postar en massa intervjuer & andra spoilers. :)

Svar: Haha okej, men man vet aldrig med denna serien ;)
Ja jag vet, är inne på den FB sidan och hämtar nyheter & info där hela tiden :).
Pretty Little Liars Fanblogg

2014-03-20 | 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback