Tankar om "She's come undone" - INNEHÅLLER SPOILERS

Paige - Håller ni med om det som Paige säger till Emily? Att hon inte ska hjälpa Alison? Jag tyckte att hon var lite väl hård, men samtidigt förstår jag att hon inte vill Emily illa! Dock tyckte jag det var dumt av henne att säga till polisen att Ali lever, utan att säga något till Emily. Dålig stil!

Spencer -Tror ni att hon verkligen slog Alison med en spade? Jag har en känsla av att hon faktiskt kanske gjorde det. Men det känns lite crazy, dock kan jag tänka mig att det hände.... vet inte varför haha. Vad tror ni?

Aria - Oj vilket temperament! Jag förstår att hon är arg och sårad, men kanske tog hon i lite väl mycket när hon förstörde hans lägenhet? ;)

På Hanna - För det första måste jag säga att hennes outfit var riktigt cool! Älskar jumpsuiten - unik och snygg! Sen ser man ju att något händer mellan henne & Travis... dock är jag fortfarande ett Haleb fan. Så Caleb, kom gärna tillbaka! Och kyssen mellan Holbrook & Hanna... oväntat? Lite grann men samtidigt inte.

På Emily - Hon är arg på Paige, big time! Man såg på henne att hon egentligen inte ville berätta allt detta om Ali för Paige. Men samtidigt måste hon förstå att Paige bara vill henne väl. Jag kan lätt se en breakup där mellan dom i framtiden.... sorry Paily fans.

Har NI några spännande tankar om avsnittet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan förstå att hon bara släppte ut allt sådär på lägenheten efter allt vad hon hittade där, inte konstigt :p tror nog det är e reaktion som många hade drabbats av i just den stunden

Svar: Ja det har du nog rätt i :).
Pretty Little Liars Fanblogg

2014-03-02 | 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback