Vem är vi mest lika?

Det var en läsare som frågade oss vem vi bloggare tycker är mest lik utav alla fem tjejer från PLL. Alltså utav Aria, Spencer, Hanna, Alison & Emily. Eftersom vi är två bloggare här så tänkte vi att vi ger er ett svar från oss båda! :)
 
Josephines svar:
Jag tycker nog att jag är mest lik Emily i stilen. Jag skulle lätt kunna ha på mig det hon klär sig i, lite så där tufft men ändå tjejigt. Samtidigt skulle jag kunna klä mig i det Alison har på sig, då det är mycket fina somriga färger samtidigt som det inte är överdrivet.
 
I personligheten tycker jag nog att jag är mest lik Emily. Väldigt snäll och bryr sig om sina nära & kära och även lite känslig men kan samtidigt vara tuff. Dock är jag inte lika bra på att säga ifrån som Emily är, men annars till viss del tycker jag att jag är lik henne - därmed är hon nog min favorit utav alla tjejerna!
 
Linns svar:
Till utseendet är jag mest lik Spencer tror jag. Jag är även lik henne när det gäller skolan. Jag är inte lika smart som henne, men jag är minst lika ambitiös och jag kan känna igen mig i henne litegrann när det gäller skolan. Till kläderna och stilen är jag mest lik Alison eller Emily.

Personlighetsmässigt är jag absolut som Emily. Jag är inte lika blyg som hon var i början, utan mer som hon är nu. Hon bryr sig mycket om andra, har många tankar inombords och kan bli tuff om hon vill. Hon påminner mig väldigt mycket om mig själv när det kommer till sport också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback