Keegan Allen förstår inte PLL

Keegan Allen (Toby) erkänner att han inte heller förstår sig på PLL vissa gånger haha.
 

"Var ärlig: Om jag bad dig att förklara handlingen i showen just nu, speciellt allt det här som händer med Toby och Betania och Jessica DiLaurentis och Radley, hade du kunnat göra det?"
- Jag tror inte att jag hade kunnat göra det. Jag tror faktiskt inte att jag kan göra det. Eftersom det finns mycket som förändras inom detta universum hela tiden. I den första, andra och tredje säsongen, hade jag kunnat jag göra det. Fjärde säsongen, har jag mindre information, och den femte säsongen är ännu mer så på det sättet.

Vilka är de bästa fan teorierna du har hört?
- En av mina favoriter är att sättet showen skulle sluta, är att i slutet är dom alla tillsammans, och de inser att tittarna är A. Att det är en person i rummet och det visar sig vara publiken självt."

 
Läs hela intervjun med honom HÄR eller klicka på bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback