Läsarfråga

Hej, vill bara veta. Vem tror ni/du var "Alison" som hämtade Malcom? Var det Spencer eller var det bara så det såg ut? Och har Spencer gått över till typ A-team? Hon säger ju till de andra tjejerna att de inte kan lite på henne längre. Vill veta vad ni tror om detta ;)
Kram
 
Josephine's svar:  Det har kommit ut att det var Spencer som hämtade upp Malcom, så ja det var hon. Och på så sätt är hon ju delvis med i A-team eftersom hon hjälper A. Men det är inte helt säkert om hon blir utpressad eller om hon går frivilligt med i A-team. Det kommer vi få reda på i säsongfinalen! Själv tror jag att hon blir utpressad, men jag är inte helt säker. Vi får väl helt enkelt se!:)

Linn's svar: Ja, jag håller med Josephine. Men jag tror hon gick med för att hon själv vill få reda på massa saker som tjejerna kommer ha nytta av senare. Jag tror inte hon är ond eller blir utpressad på något sätt. 
Roligt att du frågar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för svaret, men en liten föld fråga. När Mona besökte Spencer så pratade ju hon om de där biljetterna som man fick se i slutet på förra avsnittet. När man såg den scenen såg inte Spencer särskilt utpressad ut. Hon sa bara "Im in" som om det inte vore någonting. Eller var det något helt annat de pratade om då?
Kram

2013-03-19 | 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback