Svar på kommentar från inlägget: En bra teori

 
 
 
Denna kommentar fick vi från DETTA inlägget där vi la upp en teori om att Spencer kan vara lite misstänksam. Och så fick vi lite frågor samtidigt som vi tänkte svara på i ett inlägg. Här kommer våra svar!
 
Josephines svar: Jag har inte riktigt några teorier om A som jag verkligen funderar på, då jag velar ganska ofta... det är så svårt att veta, och även att gissa. Men jag tror det mest logiska skulle vara att Alison fortfarande lever, eftersom hon är den ända som verkar kunna lögnarnas mest djupa hemligheter. Men det vore också lite för självklart att Ali fortfarande skulle leva, samtidigt som det skulle vara väldigt oförvänat på något sätt. Haha som ni märker så velar jag som sagt mycket, då jag aldrig riktigt kan bestämma mig för vad jag tycker. Sen finns det ju teorier om att Aria är A osv.... men det känns lite för mycket. Jag kan inte riktigt tro på det, känns för "overkligt" på något sätt. Men i säsong 4 kommer vi ju att få en del svar, som t.ex. om Ali lever och vem Red Coat är (tror jag) osv, så det kanske gör att man få lite mer teorier om A. Men man vet ju aldrig, eftersom PLL alltid ger oss mer frågor än svar... ;)
 
Linns svar: Jag har slutat bry mig om vem som kommer avslöjas som A nästa gång, för att jag tycker att serien börjar luta mer och mer åt vem Red Coat är och vad som hände med Alison. A känns lite undangömt nu tycker jag. Dock tror jag som Josephine, att Alison lever. Det skulle bli sånt tvärt slut på serien ifall hon var död, jag menar, vad skulle serien gå ut på sen i så fall? Så jag tror absolut att hon lever och sen finns det ju massor med teorier om hur hon lyckats hålla sig gömd, men jag tror vi kommer få mer och mer svar nu framöver i serien. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spencer vaknade ju först i ladan och sa att hon hade letat överallt efter Alison. Spencer och Ali bor ju grannar så det är ju lite konstigt om Spencer inte hörde alla prata…

2013-07-29 | 10:12:59
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Jag vet faktiskt inte om jag tror att Alison lever. Hela tv-serien går ju faktiskt ut på att hon är död och att nu "lögnarna" blir trakasserade precis som hon blev innan hon dog. Även om de tror att de sett henne eller tror att hon lever så tycker jag att det vore ganska konstigt om hon gjorde det. Vi har ju alla fått se hur Alison var/är som person och hur hon behandlade människor, så jag tycker det vore konstigt om det t.ex. skulle sluta med att Alison lever och att de alla fortsätter vara vänner som förut igen. Jag skulle då aldrig vilja vara vän med någon som henne och som behandlar människor på det sättet hon gjort.

Anonym: Ja, det verkar faktiskt lite misstänkt med Spencer precis som jag skrev... Men jag hoppas att hon inte har något att göra med Alisons död eller med A att göra, men om hon hjälpte Ali att försvinna skulle vara lättare att acceptera.

2013-08-06 | 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback