Blog Award

Vi har nu dragit igång en stor Blog Award här på PLL.
Just nu pågår anmälningarna som går till på följande vis:
 - Skicka en kommentar i detta inlägg om att du vill vara med och tävla med din blogg OCH i vilken kategori ni ingår. 

För större chanser att vinna kan man: (Fler röster)
- Följ oss på bloglovin
- Skriva ett inlägg om tävlingen på din egna blogg.

KATEGORIERNA:

TV-serie:
Fanbloggar om en eller flera tv-serier
Skådis: Fanblogg om film eller teaterskådisar
Artist/band: Fanblogg om band eller artister inom musik
Övrigt: Fanbloggar om film, böcker, noveller eller som ej passar in i övrig kategori

Röstningen kommer gå till så att man kan genom en omröstning, klicka på den blogg du helst vill vinna kategorin i fråga. Ni kommer alltså inte kunna kommentera till er röster, utan allt sker via en omröstnings-räknare som är gjord via datorn. Hoppas ni förstår, annars är det bara att fråga på! Röstningen startas på måndag 28/1.

PLL-bloggarna.

Priserna är ännu inte klara, men länkningar, tipsande och publicitet är något som kommer komma.

Kommentarer
Postat av: Sveriges största blogg om Tyler Blackburn

Svar: Visst! Roligt :).
Skådis: Tyler Blackburn :).

Svar: Roligt att höra! Skriver upp er på en gång :)
Pretty Little Liars Fanblogg

2013-01-25 | 18:54:00
Postat av: LUCYPLACE

sv: Hejsan! Gärna :) gör också gärna ett affiliatesbyte med bildlänk om du vill!

Skådis + Artist/band (och lite PLL!) : Lucyplace.blogg.se, En Lucy Hale fansite!

Följer er på bloglovin och ska fixa en tjusig blogawards bild på min blogg :)

kram!

2013-01-25 | 19:01:12
Postat av: EMMAS!

sv: japp de gör jag:D

2013-01-25 | 19:45:40
Postat av: ninadobreva

oj jag skrev inget i förra kommentarerna! Men jag är med i kategori: skådis , kram

2013-01-25 | 20:01:32
Postat av: LHN - The biggest Swedish Lucy Hale source!

Hej, jag anmäler min blogg om lucy Hale till kategorin skådis! Kram! :)

2013-01-25 | 21:53:40
Postat av: Johanna

Jag anmäler mig till Tv-serie

2013-01-26 | 12:15:47
Postat av: MilezzCyruzz

Hejsan. Jag anmäler min Miley Cyrus blogg till kategorin 'Artist/band' :]

2013-01-26 | 13:12:32
Postat av: CelebrityLife

Jag är med i skådis blogg!

Svar: Du är nu anmäld! :)
Pretty Little Liars Fanblogg

2013-01-26 | 14:03:58
Postat av: DelenaSweden

Jag är med i TV-serie blogg!

Svar: Du är anmäld nu! :)
Pretty Little Liars Fanblogg

2013-01-26 | 14:04:14
Postat av: Elsa

Jag är med i artist/band!

2013-01-27 | 11:23:21
Postat av: Vampirediariesblog

Vi (vampirediariesblog med ett G ) anmäler oss till TV-serie blogg! :)

2013-01-27 | 22:09:01
Postat av: Sveriges största blogg om Tyler Blackburn

Hej ville bara meddela att jag har skrivit ett inlägg om tävlingen på min blogg. :)


Svar: Okej, då vet jag!
Pretty Little Liars Fanblogg

2013-01-29 | 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback