MAJOR SPOILER - läs på egen risk

Så om ni såg den läckta Promon till Halloween avsnittet, så står det stort & tydligt "#EzrA" i videon. Folk är lite fundersamma, kan detta betyda att han är A? Det vet vi inte, men det känns som att han är lite mysterious eftersom..... varför skulle just Ezras namn stå där liksom?
Så ja... det kan finnas en rätt stor chans att Ezra är A eller att han iaf är med i the A team. Jag personligen tror att han är med i the A team. Producenterna har ju berkräftat att i kommer få reda på vem Big A är i SERIENS sista avsnitt. Så då skulle vi ändå inte få reda på vem som är A i sommarfinalen. Så i det fallet tror jag att Ezra "bara" är med i the A team. Inte att han är Big A.
 
SJÄLVKLART vill jag inte att detta ska vara sant, jag (Josephine) är ju en Ezra lover... det var jag iaf i början av serien. Han har blivit liiite småtråkig nu det senaste erkänner jag. Men då kanske det beror på det att han har joinat the A team.... om det nu är sant. I don't know.

Hur skulle ni reagera om Ezra var A?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback