Lite tankar

Vem låste Spencer i ångbastun?
Spencer antog att det var Toby som låste in henne i ångbastun, en dödlig fälla, eftersom Mona var inte i stan pga det akademiska tiokamp mötet. Om det inte var Mona och (vi verkligen inte hoppas) att det inte var Toby, vem kan det då har varit? Kan det ha varit en från the "B" Team? Alltså Jenna, Shana eller Melissa?
Melissa hade lättast tillgång, men vi kan inte föreställa att hon skulle försöka döda hennes egen syster, oavsett
av hennes "B" grupptillhörighet. Kan det ha varit Jenna eller
Shana? Eller var det någon helt annan? Kanske red coat men den personen var i svart hoody så det kan inte vara red coat heller. .. VAD TROR NI?
 
Källa
 
- J

Kommentarer
Postat av: PllLoveElli

Jag tror det var Aria.... Jag har länge trott att hon är A och hon var först dit och hjälpte Spencer. Så jag tror att hon låste in henne gick ut ur rummet väntade tills hon skrek hjälp några gånger och sen låste upp. Eller ja, ta bort den där saken. Det är vad jag tror. Svara gjärna.

2013-07-03 | 13:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback