Hanna Marin - best quotes season 3 - del 2

"Jag har alltid hatat biologo. Jag menar, vem bryr som om hur en cell bryts ut, det bara gör det".
 
"Du kysser rätt bra för att vara en man utan sin mjälte"
 
"Oroa dig inte Aria. Någon dag kommer vi att jubla."
 
"Jag känner lukten av döda människor."
 
"Du borde veta att om man ser på tv så ruttnas din hjärna. Det är ditt val om du vill växa upp och vara dum i huduvet. Bara så du vet."
 
"Saker gick just från dåligt till sämre."
 
"Det är som en stor skål av ihoptrasslat spagetti. Har du någon gång rett ut spagetti?"
 
Detta är en metaphor så den går tyvärr inte att översätta rakt. Men den betyder i princip att man är stel som en pinne.
 
"Jag skulle skolkat för en nagelrot" Öhh, det var nog också en metaphor(?) Hahaha
 
"Ey, hon gick hem, sjuk"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback